یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

دلنوشته ها وسروده های یک خوزستانی خونگرم -اشعار سیاسی و درد نوشته های دلی پردرد

یاردبستانی من

نمیدانم که هستم هرکه هستم
قلم چون تیغ میرقصد به دستم

آخرین نظرات

خوابم اما هیچ بیدارم مکن

چهارشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۳۱ ق.ظ

خوابم اما هیچ بیدارم مکن

بیش ازاین خودرابدهکارم مکن

نیست درمن تاب طوفانی دگر

بهرزخم دیگری جانی دگر

من به بیداری چومجنون میشوم

چون تو رابینم دگرگون میشوم

ترسم آخردست خود کاری دهم

یا تورا ناخواسته آزاری دهم

من به خواب فارغ زدنیا میشوم

همسفرباخواب وروئیا میشوم

دیدن کابوس به خواب آسانتراست

خواب باشم درد خنجر کمتر است 

دیدمت درخواب اما با وفا

رفته بوداز خاطرم کردی جفا

چون گذشته عاشقت بودم هنوز

خواب ماندم زین سبب درطول روز

 

  • salim hamadi

نظرات  (۲)

ممنون خانم هیواجعفری .خوشحال میشم اگر بازهم نظرتون رو درمورد اشعارم بگید واگر نظرخاصی داشتید میتونید بصورت خصوصی نظر بدید 
موفق باشید
  • هیوا جعفری
  • عالیه :))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی